Kızlar 1 aydır diyetteyim 5 kg verdim ama benim basen ve bacaklarım orantısız bir görüntü içinde ne kadar kg verirsen vereyim oralar gitmiyor lipödem hastası olduğumu öğrendim yani en ufak zararlı bişey ödem olarak orada toplanıyor ve ermiyor vs vs ve bunun tedavisi liposuction olarak biliniyor ama damarlar sorunlu olduğu için hastalık tekrarlayabiliyor. Manuel lenf drenaj yaparak tedavi ediyormuş drlar yani elle masaj ama arkadaşımın güzellik merkezi var lenf drenaj yaptırmak istiyorum Manuel değil böyle mavi bişey giydiriyorlar felan 8 seansı 1400 dediler Dilan polat ta 10 seans 1250 görünüyor ama bana uzak aranızda yaptıran varmı acaba fayda gören oldumu