Kızlar kuzenimin rahim ağzında CIN 3 çıkınca apar topar leep işlemi yapıldı. Ameliyatının 7. Günü bugün ve sabah ağır bir kanama ile uyanmış bildiğiniz oluk oluk kan gelmis apar topar ambulans ile hastaneye gidince doktoru bu islemden sonra 10 da 1 kiside bu olayı gorebiliriz ve sende o birlik kisimdasin yani hassas bir bünyen var korkulacak birşey yok normal olduğunu belirtmiş.
Başına gelen veya bu ameliyati geciren var mı?