2 yaşındaki kızım şuan çok ağır bir grip geçiriyor. İki defa acile gitmek zorunda kaldık. Serum taktılar. Ateş düşürücü, grip şurupları , antibiyotik vs. 3-4 farklı şurup içirmek zorundayız. Ama hiç bir sekilde icmiyo. Tukuruyo. Zorla yatırıp boğazından bırakıyoruz boğulur gibi oluyo, bazen kusuyor perişan oluyo o da bizde. Bir yol gösterin lütfen nasıl icirebiliriz?