Egeemoms Oğlum 4bucuk aylık ama bu aralar kendini çok sıkıyor, kendini geriye doğru atmaya çalışıyor, ters c gibi birden atıyor kendini nedenini anlamaya çalışıyorum ama fikri olan var mı
Teemo07 Egeemoms yay gibi gerilmeden bahsediyorsunuz sanırım. Genelde gazları varsa yapıyorlar. Ama 4.5 aylık, bilemedim hala gaz sancısı çekiyor mu
Zeyneppppduygu Egeemoms benim kızım gazdan yapıyordu genelde sap simpleks gaz damlası sonra düzeldi çok şükür
Deletedmom_68 Egeemoms atak zamanı bizde de olmuştu zaptedemiyorduk bile kendi geriye geriye geriyordu geçti sonra genelde kucağımıza alınca veya uyutmaya çalışırken yapıyordu, direniyordu yani
elizabeth Egeemoms bir yerde uyumak ve ya yatmak istedikleri zaman o haraketi yaparlar diye okumuştum, uykum geldi demekmiş.
Egeemoms Teemo07 evet geriyor kendini gaz sancısı 3. Aydan sonra kesildi bu ara tek derdi dönme, ve kendini kaldirma onları yapmaya çalışırken çok sıkıyor kendini ama kucağımda da yapıyor birşeyden rahatsız ama neyden bilmiyorum
Eylulunannesi55 Egeemoms aynen bizimki de başladı buna genel olarak emmedipinde yapıyor ya da emceğini hissettiğinde 4. Ayla birlikte yemeye direniş başladı bizde
Teemo07 Egeemoms 4.ay atagından dolayı da olabilir. Ne yapıp yapmayacakları belli olmuyor maalesef. Dedigimnz gibi birşey rahatsız ediyor olabilir ama benim direkt aklıma gaz geldi. Ayaklarını falan üşütüyor olabilir mi
Canan_FRGAL Benim kızım 5 buçuk aylık ve o şekilde uyuyor. Uykusu geldiği zaman direkt kafasını baya geri doğru itiyor. Gaz sıkıntısı yok. Sadece öyle sevdiği için yaptığını düşünüyorum.
Egeemoms Canan_FRGAL bizimkinin sevdiğini hiç sanmıyorum baya kiziyo sinirleniyo ah bı anlasam derdini
Egeemoms Eylulunannesi55 bizimde tam tersi memeye düştü dk başı emmek istiyor ama yakın zamanda çok hastalandım sütüm azaldı doymuyormu ondan mı yapıyor bilemedim
Egeemoms Deletedmom_68 ay evet ne atakmis bitmedi bi ben bittim tükendim. Ne yerde şurası var ne kucakta 🤦🏻♀️
Omerverdem Benim oğlum da 4 aylık ve sürekli kafasını geri atıp ters c yapıyordu hareketlenmeye başladığı için sevinmiştim bugün de sağ tarafına dönebildiğini farkettim büyük ihtimalle dönmeye çalışırken o hareketi yapıyordu belki sizin bebiş de dönmek için yapıyordur 😊 Endişelenmemiz gereken bir durum varsa bilmiyorum
Eray07 Egeemoms bizdede aynı durumlar var geriniyor bazen gerinip yan dönüyor dokotora danıştınız mı ?