ece_arel Balkizlarim vallah ikiside çok iyi kararsız kaldım birde patron bebek yapalım diyor babası o mu bumu derken doğum günü geliyor 😂
Balkizlarim ece_arel aaaa patron bebekte güzel fikirmiş gerçekten kararsız kalmakta haklısın 🤗😄🤭 Doğum günü kutlu olsun şimdiden sağlıklı bir yaşam diliyorum bebişinize 🥰❤️
ece_arel Baakpnr- yaa kızlar için daha tatlış şeyler var kız olsa direkt unıcorn yapacaktık ben hastasıyım 😄
ece_arel Baakpnr- hala dönüş yapmadılar da fiyatı ne kadardı hatırlıyor musunuz set olarak mı aldınız sadece banner mı
Baakpnr- ece_arel canım ben sadece afişi yaptırdım ordan ❤️ 150×100 dü 110 tl gibi bir şeydi sanırım hatırladığım kadarı ile
Bebegimm1 ece_arel sadece balon olarak ikincisi güzel fakat masa süslemesi hoşuma gitmedi bende bu renk yaptım konsepti duvarda çok güzel durdu