Annelikte en zorlandigim konulardan biri de tuvalet eğitimi. Gündüz son dk ya kadar asla söylemiyor yetistirene kadar kaçırmış oluyor ve bu islaklik onu rahatsiz etmiyor. Ama yoruldum isi inada bindirdi sakin kalsam da kizsam da hep ayni her gun cisli camasir yikiyorum. Neyse geceleri tam bir eziyet kendi kalkmiyor uykusunda götürüyoruz ilk cisi kacirdik mi sonrakileri denk getir getirebilirsen. Bazen 3 kez altına isedigi oluyor. Geceleri sürekli tetikteyim altina yapti mi kac saat oldu diye ve uykularım hep kesik kesik bu da yoruyor ne zaman kendi kalkip gidecek 🤦🏼♀️