Lovemeselem benim oğlum 7 aylık ve 1 aydır montessori yatağa geçtik biz, rahatça dönemediği için sürekli ağlayarak uyanıyordu beşiğinde, çok hareketlenmeye başladığı için yanıma almaya da çekiniyordum artık geceleri, şuan en büyük iyikim çünkü o kadar hareketli ki içim çok rahat ediyor en kötü ne olabilir ki diyorum zaten yer yatağında. Biz alırken 120/200 aldık gece uyandığında yanına gidiyorum ve genellikle orada onunla uyuyorum ben de, sadece sıcaklık farkı oluyor biraz yani yer soğuk çekiyormuş gerçekten ama 2.5 tog uyku tulumu ile o sorunu da çözmüş olduk, geniş geniş yatağında tepinsin dursun sağlıkla inşallah, hareketli bir bebişiniz varsa ben çok tavsiye ederim