gokce434 doğumdan önce böyle bir problemim yoktu doğum sırasında oluştu, bir hafta boyunca devamlı kantaron yağını pamuğa döküp koydum sürekli değiştirdim pamuğu. 2 ay oldu doğum yapalı hala hiç ağrısı olmadı çok şükür kesin deneyin derim. İnşallah faydası olur çok kötü bir ağrıydı dikişlerle birlikte dayanılmaz bir hal aldığı oluyordu.