Merhabalar 6.5 aylik kızım var 3 gündür emerken özellikle saçını ciddi ciddi çekmeye başladı sizin bebeklerinizde yapar mıydı neden böyle bir davranışta bulunuyor bilgisi olan var mı önlemek için ne yapmalıyım ben elimi kafasına koyuyorum ve başını okşuyorum önerisi olan annelerim var mı