Merhabalar kızım 9 ay 10 günlük.. Kızım ne aanneannede ne babaanne hala teyze yani aklınıza gelebilecek herkeste asla durmuyor hiç kimseye bırakıp işlerimi halledemiyorum hastane işi kişisel bakım hiçbirşeyimi anneme gitsem bile 5 dk dahi kucağına alamıyor kimse sevemiyor bu artık çok zorlamaya başladı beni.. bu durumları yaşayan anneler varmı nasıl aşabiliriz çok zor bir durum benim içih.. lütfen önerilerinizi bekliyorum