Bu ortada gezen hastalığın ateşi maalesef çok inatçı oluyor, bizim üç gün sürdü. Dolven ve calpolu ateşi olsun olmasın 5 saat arayla dönüşümlü olarak mutlaka verdim . Çünkü ateş çıkınca inmesi zor oluyor. Çıkmadan veriyordum. İkinci gün kızımı kırk derece ile götürmüştüm hastaneye, ılık duş soğuk kompres ateş düşürücü, yinede inmezse hastaneden yardım almalıyız. Bu arada kızım üç yasinda . Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin