Sirinferhat12 Bende şuan yok çok şükür kardeslerimde var babamda çıktı sürekli kaşıntı halindeler ve kardeşimin arkadaşının abisinde kardeşinde çıkmış kardeşinin yaraları kötü çok kaşınıyormus yaşayan varmı? Düşündükçe vücudu ma kaşıntı giriyor sanki😃
Susllu1921 Sirinferhat12. Bizde atlattık şükür tek ilacı sirke.duş aldıktan sonra son durulama suyuna beyaz sirke ekleyin ve 3 gün boyunca sirke vücudunuza pamukla sürün 3 gün kıyafetlerinizi değişmeyin 3. Gün o kıyafetleri 1 gün sirkeli suyun içinde bekletin daha sonra 60 derecede yıkadıktan sonra ters çevirip ütüleyin tabi duştan sonra yada öncesi muhakkak halıdan perdeye dolaptan kapı koluna kadar silin
MeteninAnnesi0212 MeteninAnnesi0212 yani geçecek gibi değil ama en azından biraz hafifledi kullandığımız kremle
Sirinferhat12 MeteninAnnesi0212 kullandığınız kremi oneriyormusunuz ona göre sizden adını öğrensem onlar alsalar
MeteninAnnesi0212 Sirinferhat12 doktor reçeteye tarif olarak yazdı eczacidan ogrenirim ikinci kutuyu hazırlatmıştım yarın gitcem sorarım , baya hafifletti kıyafetleri 60 da yıkayıp utuluyorum yikayamafiklarimi poşete koyuyorum ekstra bisey yapmadım başka ona rağmen fayda etti