Burcuervaada ben de aynı sıkıntıyı yaşadım ve kademe kademe problemleri eleyerek çözüm buldum. Öncelikle ilk başta doktora mutlaka götürün. Aile hekimi veya çocuk doktoruna. Eğer pişik ilerlemişse mantarlaşma da oluyor ve ilaç veriyorlar. Bu ilaçları kullanırken ayrıca bebeğinizin altını sadece suyla yıkayın. Kağıt havlu vs ile nemi alacak şekilde kurulayın. Biraz açıkta bırakın veya üfleyin biraz son nem kaldıysa gitsin. Ayrıca biz de prima kullandık, ama değiştirdik yerine goon alıyoruz ve cidden çok memnunum hem kalıbı geniş hem yumuşak hem de daha fazla emiyor. Son adım olarak da yediklerimi inceledim ve süt,peynir vs kestiğimde altı tamamen düzeldi. Bu arada istemesem de gece yatarken altına pudra kullandım. Yalan yok şimdi o da nemi baya aldı. Ama altının düzelmesinde en etkili olan cidden süt ve mamullerini, domates, limon gibi şeyleri bırakmam oldu. Onları kestiğim an anında geçti. Siz de bir inceleyin işe yarayabilir.