Evimiz yerden ısıtma olduğuna bizim bile bogazimuz kuruu uyanıyoz şimdide kızım grip öksürük var sıcak şeyler içiyorum sütten geçsin diye hastaneye gitmek istemiyorum hastalıklar çoğaldı diye öyle ortama sokmak istemiyorum ama ilerlerse mecbur götürecem ne içsem bebeğim rahatlar