Pervane21 Merhaba kizlar. Benim dogumdan 3 ay sonra saclarim dokulmeye basladi. Ve 2 aydi dokulme devam ediyor. Sizde nasil oldu karsisini ala bildinizmi? Yoksa kendiliyinden durucak.
Loveis16 Pervane21 6. Aydan sonra durdu benim dökülmem aksine bir sürü yeni saç çıktı önlerim çok kötü görünüyor 😂
Denizelif34 Pervane21 Ay benimde öyle aşırı dökülüyor yemek yaparken yazma kullanıyorum yani o derece 🤦♀️
Yusufun_annesi55 Pervane21 benimde saçım dökülüyordu sarımsak zeytinyağını karıştırıb sür etkisini görürsün😊
Muhends_anne Bir süre sonra geçiyor sıkıntı yapmayın ısıl işlem uygulamayın çok sıcak suyla duş almayın krem kullanın benimde 4-5. Aylarda geçti umarım sizinde en kısa sürede geçer🙏🏻
mertinannesi__ Pervane21 benim saçlarım uzundu hamilelikte bakımsız kaldi ondan diye düşündüm gittim kısacık kestirdim ama yine aynı pişman oldum sonra
Sumshn Pervane21 benmde öyle 2 aydır ne zaman elimi saçıma atsam öbek öbek geliyor deli olmamak elde değil. bitsin artık diye dua ediyorum sadece🤦🏻♀️
Pervane21 Sumshn ben bir yerde okumusdum hamilelikte gurlesen cogalan saclar hamilelikten sonra dokuluyor yani kendi sacimiz degil hamilelikte cikan yeni saclar dokuluyor
Sumshn Pervane21 olabilir. Benim saçım normalde dökülürdü -bu kadar değil tabi- hamilelikte durdu. Çok sağlıklı bi saça dönüştü. 3. Aydan sonra dökülme başladı. O zaman benim yolum baya var😁 40. Haftada doğum yaptım ben o arayı kapatana kadar epey daha dökülecek🙊🙈🤣🤣