Canım bende senin gibi hem emzirdim hem ağladım ilk zaman doktor özel bı ilaç dedi malesef almadim onu da çok pahalıydı eczacı eşimin arkadaşı aynı içerik mis hemen hemen tek var bu söylediğimi iyi temizlenen lazım . Madecasol diye bı krem var herşeye iyi geliyor zaten onu sürdüm bı tanesine streç film kesip göğüs ucumu kapattım onunla nemli kalsın diye diğerini emzirdim ya mesela sıra djgerine geleceğinde iyice yıkayıp kurulayıp emzirdim diğerine aynı işlemi yaptım bu sefer 2 günde rahatlarsin bunu yaparsan insalalh … Sağlık ocağı falan yazıyor bu ilacı çok uygundu fiyatı da …