Önceliğin su olmalı sonrasında, havuç tahin ceviz badem fındık bulgur birde sütlaç çok yiyordum ben haftada 3 4 kere yapıyorduk günlük sütten şimdide oğluma o sütten yoğurt yapıyorum ah zamaan 🤦♀️ 7 aylık oldukda 🙈 birde e bebekten hummana emziren anne çayıyla promalt almıştım sütümün azaldığını hissettiğim zaman o ikisinden içiyordum ertesi güne dolu dolu göğüslerle uyanıyorum hâlâ da tüketirim o ikisini bol bol da sağım yapıyordum bence en çok arttıran o bebeğim aktif emiyordu ama günde bi sefer sağıp rüya öğünü olarak biberonla veriyordum