4 ay 9 günlük olduk .Bir aydır meme reddi ile uğraşıyorum. Hala bir gelişme yok sütüm de azaldı. Eds, kaşık ve kaşık biberon ile mama veriyorum. Aylık kontrolde 200 Gr almıştı çünkü. İki memede toplasan en fazla 8-9 dk duruyor. Pes edip sütümü sağıp hem mama hem anne sütü vermeyi düşünüyorum biberonla. Her şeyi denedim ama olmuyor. Sütüm iyice gidecek diye korkuyorum böyle.