30 gün önce normal doğum yaptım ilk gebeliğim ve ilk doğumum dikişlerim var ilk günden beri idrarımı tutamıyorum. Kegel egzersizi yapsam da çok bi fayda sağlamadı gibi sıkıştığımda kustugumda hele bardaktan boşanır gibi idrar boşalıyor. Kalıcı olmasından korkuyorum var mı aranızda bu durumu yaşayan ve düzelen😣