Denes Güzel anneler aranızda kullanıp memnun kalan varmı sütüm artık emzirirken akmıyor diğer göğüsten sagmıyorum ama azaldığını hissediyorum bu içecekleri varmı deneyen aranızda
Elifsygn Humana yı kullanan bırı olarak ıcıyorsanız sutunuzun olması için uyumanız lazım yoksa bek Bı faydasını gormessınız
NurcanBOSTAN Ben ikisini de kullandım sanki herşey psikolojide bitiyor gibime geldi 😊 çay yanında da bol su icince oluyor cunku cok tatli ya su icmeden olmuyor.
Qwerty Humana 1 kutu içtim bir şey fark etmedi bıraktım ben de. Promalt değil de multimalt ı denemek istiyorum ben de. 🤷🏽♀️