Aysgl_clk12 Adel2056 kaç kilo acaba çok az 200 ml benim bebeğimde iştahsız emmek istemiyor hiç bir şekilde ne meme be mama ek Gıda başladınız mı
Zeynossunannisi Adel2056 benim kızımda 31 haftalik dogdu hep iştahsız zor kilo alır 10,5 aylik 6,5 kilo seni anlıyorum 😔
Yagmur0606 Adel2056 mrb gece beslenmesi yapıyormusunuz gece uykudayken mama verin biraz hem kilo alımı ıcın baya ıyıdır gece beslenmesi
Adel2056 Bebeğim 4 kilo ve sürekli hasta hiç anne sütü emmedi 28 haftalık doğdu ek gıdaya bugün başladık 1 çay kaşığı yogurtla
Adel2056 Zeynossunannisi Burcinkvk67 Adel20568 saat önce Sma ve aptamili karıştırıyoruz . İki mamayida tek icemiyor
Adel2056 Zeynossunannisi Kızım o kadar zayifki 3. Ayında hastaneye götürdüğümde doktorlar sendromlu bebek olabilir genetik testi yaptık çok şükür bir şey
Berram Zeynossunannisi ah bacım 10 aylıkda benımkı 6 kılo kılo alamıyor mama almıyo hıcbsy yemek ıstemıyo boyu uzamıyo ndnn boyleler bnmkıde premature dogdu 2 kılo napcmı sasrdm kafayı yıycem artk napıcmm blmyrm
Adel2056 Kızım o kadar zayifki 3. Ayında hastaneye götürdüğümde doktorlar sendromlu bebek olabilir genetik testi yaptık çok şükür bir şey çıkmadı
Burcinkvk67 @“Adel2056”#p242915 bende basta Aptamil kullandım maalesef kilo aldırmadı Evolvia kullanmaya başladık doktorumuz besleyicilik yönünden iyi bir mama olduğunu söyledi kiloda aldılar
Adel2056 Burcinkvk67 ben bilinçsiz olduğum için daha yeni 4 5 gündür başladık . Normalde prameture bebekler 5. Ayında basliyorlarmis . Maddi imkamsizliktan dolayı özel doktora goturmedik hiç
thecamellia Adel2056 bunları doktorunuza sormanın daha iyi olur bebeğinizin gelişimini takipli bilidği için sizi yönlendirecektir
Burcinkvk67 Adel2056 nerden bilecektiniz ki ortada çok fazla farkli bilgi var her doktor 5.ayinda başlatmayabiliyor bende başlamadım