Bakıyorum da hep ağlıyor uyumuyor yemiyor diye dertleşiyoruz kızlar 🥴 bu sefer en komik anlarımızı paylaşalım istedim çünkü ben, bu gece kadar hiç bi olaya gülmemiştim 😆😆 bebişim 4,5 aylık malum erkek bebeklerin alt açınca fışkırtma olayları var 🤭 ama öyle böyle değil kendi suratına işedi gül gül öldük 😆😆 hiç böyle batmamıştı yatak çarşafı toplayalım derken bebişi çıplak çıplak unutmuşuz 🤭🤭 hey Allah’ım hep güldür 🥰