Talhaninannesiii Bence kimseyi takmayın gelişimini en iyi siz bilirsiniz annesi. Beim bebeğimde 14 aylık 1 kelimesi dahi yok, arada dedede diye geveliyor o kadar ama evdeki her eşyanın yerini bilir gösterir anlar örnek versem ohooo. Geç konuşacak belli, kimseyi takmıyorum bana da söyleyen oluyor elbette, 10.5 aylıkken yürümeye başladı misal, her bebeğin gelişimi kendine hasmış cidden. Bende sabırla bekliyorum ilgileniyorum