esra6345 ZeySa serum fizyolojik fazla yapınca kusma oldu bizde de tuzlu sanırım çok yapınca midesini bulandırıyor kuzucuklarin ondandir
Minikprenses ZeySa her türlü mideye iniyo canım doktorumuz önerdi ve kullanılca farkettim ki damladan daha iyi acıyo sıktıktan sonra yüzüstü alın bebişinizi mideye inmesi olmaz yada az olur
bynduru ZeySa biz kendimiz aldik doktor da olur dedi.temizlerken fis fis gibi olani sikip aspiratorle cekiyoruz.gun icinde de ara ara birer damla serum fizyolojik verdik.hic kusmadi.atlattik o problemi
eedacinarr Serumu burundan verince sümükümsü yapıda ya mideye iniyor orda mide suyuyla atılıypr ya da ağızdan .
ZeySa Bugun kullanmasam diyorum bakalım ınsallah tıkanıklık olmaz bide gaz için şurup kullanıyorum hangisi yapıyo dıye dusunuyodum😞