Bssraa2 benımkıde süreklı uyurdu 2 saattr bır emzırmen gerekıyor biz zorls uyandırıyorduk 1 saat ugrasıyordum uyanması ıcın, topugunu sık, burnunu sık uyandır zorla ver memeyı. Alarm kurmustum her emzirdıktem 2 saat sonra zorla uyandırıyordum. Ben 2 aylık olduktaj sonra kemdo halıne bıraktım me zaman emmek ısterse o zaman emıyordu