Sedaulu Merhaba anneler kızımın doğum lekesi var kolunda neyse elindede ufak leke var doktorumuz korkulacak birşey değil takip ederiz demişti az önce poposunda 2 tane ben gördüm doktoruma danışacağım ama sizede sormak istedim tehlikeli midir acaba :/