Ahsenay yani al diye söylemiyorum ama kanıyordu kıpkırmızıydı ucu ağlaya ağlaya emzirdigimi biliyorum üç ay çektim üç ay on günlükken geçti gece gündüz taktım bunu delikli olanı. Var birde deliksiz ben devamlı delikliyi takıyordum sürekli süt birikiyordu boşaltmazsan üzerin kirleniyor ama acı sızı bıcak gibi kesiliyor her takışımda zeytinyağı sürdüm oğlum altı aya yaklaştı üc aydır kafam rahat on onbeş gün kullandım çok şükür fayda gördüm insallah sende görürsün göğüs ucu yarası lanet bişey