Kızlar kuzum 19 aylık bugün 7.45 de uyandı 11.30 da 1 saatlik öğlen uykusuna yattı. Şimdi arabada avm ye giderken uyuya kaldı. Saat daha 6 . Sizce gece uykusu mu bu. Yoksa daha fazla uyumadan uyandırmalı mıyım ? Daha önce 2 defa 6 da uyuyup ara ara memeye kalkarak sabaha kadar uyumuştu . Ama o zaman 11 aylıktı. Sizce ne yapmalıyım?