Güzel anneler merhaba. Ben doğumdan sonra düzenli bir sekikde adet oldum ayni zamanda emziriyorum. Bebeğim 4 aylık bu ay adetim3 gun gecikti ama hamilelik olduğunu düşünmüyorum korunuyoruz. Böyle düzenli adet gören sonra düzensizlesen var mi? Nolur sprial+kondom+geri çekilme ile hamile kaldım diyen anneler yazmasın. Bir hamilelik ve bir doğum daha kaldıracak psikolojim yok zaten zor ayakta duruyorum bebeğim daha 4 aylık :(