tubasd Betulblc 2 aylık olacak nasipse 2 kat üst üste ayaklı alt giydiriyoruz ustunede patik evim cok sıcak değil ama soğukta değil henüz çok hareketli olmadığı için usuyebilir ondan böyle giydiriyorum
sarmaliklahana Betulblc gecen sene kızım bu zamanlar 4-5 aylıktı 2 kat corap giydiriyordum. Suan tek kat corap ayagına da ev patikleri oluyor sürekli 16 aylık
Pikapikapikacuuu Betulblc o aylardayken tek kat giydiriyordum ama şuan ayaklandığı çift çorap giydiriyorum. Zaten 3 aylıkken hep battaniyr oluyor üzerinde
Mukaddertoklu Betulblc patikli olan pijama/tayt giydirip üzerine birde çorap giydiriyorum. Patikli pijamaları çorap olarak sayarsak 2 çift üst üste gitdirmiş oluyorum.