Kumsal22 Hayır gerekli değil. Set olarak almıştım. Vakumlu olsun bebeğim kendi yesin dedim. Cart diye çıkardı yerinden. Ondan sonrasının da bir anlamı kalmadı. Bölmeli olması sadece tek tabak pisletmem için iyi oldu. Kaşığı zaten pek beğenmedim. Çantama attım dışarıda yiyeceği zaman kullanıyorum. Önlüğü güzel. Onu tavsiye ederim ama yine gerekli mi, hayır. Ek gıdaya geçtiğimiz gibi dünyanın en gerekli şeyi oioi şetmiş gibi hepsini aldım. Herhangi bir markanın herhangi bir tabağını alabilirsiniz, bebek tabağı olmasına da gerek yok. Ben bebeğimin tabak kaşıklarını makineye atmadığım için bizimkilerle karışmasını istemedim,bu yüzden ayrı aldım.