Saniyecosgunn ilk ayakkabisini hediye olarak halasi nikeden almisti. Cok rahat asiri hafif guzel bir ayakkabiydi. Uzerine bizde viccodan almistik.
Yani su an 25 aylik. Hala botuna kadar vicco aliyorum diger markalarq da bakiyorum ama icime sinmiyor. Fakat nikeninde ilk adim ayakkabilwri cok guzel tavsiye ederim