meyrakus ben Bebeğim 3 aylıkken ilk adetimi oldum Adetim çok düzenlidir Bu zamana kadar üç kere adet gördüm hep düzenliydi ama bu ay üç gün geçti hala olmadım dört gözle gelmesini bekliyorum normalde bir gün bile asla Geçmezdi test alacağım hamile değilimdir diye düşünüyorum böyle düzensizlik olması normalmiş