Ruveydaa Kızlar 11 gün önce doğum yaptım, kanamam hâlâ kırmızı, renginin açılması gerekmiyor mu, ne zaman bitecek bu 🫤. 4 5 gün önce doktor muayene etti ultrasonda bi sorun yok 40 muayenesine gel falan dedi. Ama kanamanın rengi açılmayınca tedirgin oldum.
canparelerim Ruveydaa doğumdan sonra lohusa kanamam 45 gün sürdü ve aralıksız sonuna kadar kıpkırmızıydı son hafta azalarak en son 45.günde tamamen bitti, ilk 15gününde de ilaç vermişlerdi doğumda 2 litre kan kaybettiğim için lohusa kanamamda da iyce güçten düşmeyim diye. Suratım kireç gibiydi sanki vucudumun bütün kanı çekilmiş gibiydi. Üstüne de 2litre kan verdiler zaten anca toparladım. Yani sizi çok fazla güçten düşürmeyecek şekilde ve miktarı çok fazla fazla olmadığı sürece sıkıntı olmaz bence. Hem daha yarılamamışsınız bile lohusalığı, gayet normal yani bence.
Ruveydaa Gizem12 Ay ne bileyim internette 1 hafta sonra rengi açılır yazdığını görünce tedirgin oldum 🥲
Ruveydaa canparelerim Teşekkür ederim canım, sanada geçmiş olsun. Doğumda bende kan kaybedince banada kan takviyesi yaptılar.
canparelerim Ruveydaa bende teşekkür ederim🥰 peki lohusalıkta ilk 2 hafta kullanmanız için bi takviye verdiler mi? Bana verdikleri folik asit takviyeli bir ilaçtı sanırım
canparelerim Gizem12 valla öyle ya hamileliğimin her detayını hatırlıyorum o zamanlar hiç geçmeyecekmiş gibi geliyordu ama doğum yaptım geçti bitti şimdi sanki o günler hayal gibi hiç yaşammamış gibi😅 hem özlüyorum hemde sıkıntılarını düşününce özlemiyorum🤪😅 şükür sağlıcakla aldık ya yavrularımızı kucağımıza, önemli olan o🥰❤️