Selam kizlar 2.5 yaşında oglum var çok şükür bezi bıraktık neredeyse 1 ay oluyor ama kaçırmak atınız bitmedi artık çamaşır makinesi de yoruldu kıyafetlerde bende 😄🤦🏻♀️ geceleri bez baglamak istemiyorum uykudan uyaniyor ağlayarak üstü islaninca usutuyor gün boyu kaçırıyor bu seferde 🥲 önerisi olan varmı sizler neler yaşadınız bu dönemde ??