Arkadaşlar doktora gittim ve çok büyük bir yanlış yaptığımı anladım ben hep meme verVermeyi deniyorum ama yanlışmış. Doktor bana her dakika emzirmeyi denemememi ve 3 saat aralıklarla emzirmemi önerdi Ben aç diye hep veriyordum iki çekip bırakıyordu bu bebeklerde tokluk hissi yaratırmış ve kendilerini tok zannedermiş bebekler oysaki 3 saat aralıkla daha sağlıklı olurmuş eve geldim denedim ve emdiiiiii şaka gibi ama emdi yani sevinçten ağlicaktım sizde deneyinnn