Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 6 günlük 2 saatte bir emzirmek gerekiyor biliyorum ama asla uyandıramıyorum burnu ensesi ayak gıdıklama her şeyi deniyorum uyanmak istemiyor. Yani emzirme aralığım 2 saati çok geçiyor çözüm öneriniz var mı ya da benim gibi olan ?