2 gün önce düşmeyen ateşle hastaneye gittik doktorumuz enfeksiyon testi aldı 13.1 çıktı ilk güne göre ateşin olması biraz fazla dedi ishal olmadıkça bir sıkıntı tok dedi antibiyotik başlattı eve geldikten iki saat sonra ishali başladı bugün 3. Gün ve ben yediriyorum o aşşağıdan çıkartıyor muz yiyor sadece başka hiç bir şey yemek istemiyor zorla patates püresi yedirttim ama günde 8 tane muz yemesine rağmen ishali asla düzelmedi 11 Aylık bebeğim zayıfladı nasıl düzeltebilirim ishalini