Pinar02 doktorum 7. Aya kadar her ay çağırdı sonra 9. Ve sonra 1 yaş. Özel/ devlet bu aylarda aşı olduğu İçin.7. Aydan sonra aşı olmayan aylar da gitmedim rutin kontrol İçin. Yine doktorum eskiden ek gıdayı bir ara 4. Aya çektiler obezite şeker tansiyon hastalıkları oranları arttı diye tekrar 6. Aya çektiler dedi. Eğer çocuğun gelişi başka bir senaryo gerektirmiyorsa 6. Ay dan önce önermiyorum demişti. Özel aşı yaptırırsınız yaptırmazsınız bilmiyorum ama imkan varsa her devlet açısından önce muhakkak doktor bi görsün cocuğu sağlıklı olması lazım çocuğun aşılaro olabilmesi için boğaz kulak vb aşılar ağır geliyor yoksa