Cindy_35 Merhabalar devlet çalışan annelere kreş desteği sağlıyormuş galiba. 4 ay sonra 2 yaşına girecek oğlumu kreşe yollamak istiyoruz sosyalleşmesi açısından. Nasıl yapıcam kızlar ? Yararlanan var mı bu ödenekten ?
Alya-Sena Cindy_35 iskur uzernden calisan anneler faydalaniyor diye biliyorum ama siz gene bi sorun gecen bi arkadas demisti banada