Freedyaq edanur_dilek20 kusmuyor ama yoğurt kıvamına geliyor hemen bilmiyorum ben beğenmedim normal bebelac daha güzel
Annekuzusu66 edanur_dilek20 kusmuyo ama köyü kıvamlı Bebelac daha güzel ve yariyo yani hiç gaz sorunu kusma yaşamıyoruz doğduğundan beri kullanıyorum
Yusufhamza71 edanur_dilek20 hurmana kullanıyorduk devamlı bulamadım e bebekte bı seferlik aldım bebelac gold aşırı gaz yptı kusmayan bebegım kustu hıc sevmedım bn