Aslmra80 bende oda isi ve nem olcer var, ordan takip ediyorum gun icinde 45 50 oluyorsa nem kapatiyorum ama bazen o nemi de yakalayamiyorum 40inda altinda oluyor mecbue calistiriyorum. Ben hep geceleri calistiriyorum sabaha karsi kapatiyorum 40 uzerindeyse bir zararini gormedim acikcasi 🤲 aksine burun tikanikligina iyi geliyor. Biz ankarada yasadigimiz icin havasi cok kuru mecbur nemlendirici var kaloriferlerdeki o su kutulari bile fayda etmiyor