mlssvtnsvr 11 aylıkken yürüdü kızım ,yürüme arkadaşı sayesinde diye düşünüyorum ben ,çünkü oğlumda 10 aylıkken yürütmüştü.Ayağa kalmıyordu bende onunda destekledim yürümesini, önce denge kuramıyorum biraz gidip düşüyordu sonra sonra alıştı, bir baktım onsuz yürüyor. Yada şöyle yapabilirsiniz yukarı mesela koltuğun üstüne sevdiği oyuncağını koyup ayağa kalkıp o tarafa çağırın ,tabi bebeğiniz de ayakta durmalı ama