1 aylık bebeğim dün 6 saat uyumadı açliktan. Doymuştur demeyin lütfen çocugum kıvranıp durdu açlıktan. Ağlamasından da ayırt edebiliyorum açlığinı. Mecbur mama verdim. Öyle uyudu. Anlamiyorum sütünüz nasil yetiyor? Süt arttıcı damla bile aldım😔 Ben mi yanlıs yapıyorum bilmiyorum. Emzirme danısmanlıği alan var mi