Selam kızlar kızım 6 ay 25 günlük şu sıralar iştahsız bi bebek.. 2 kaşığı zor yiyiyor çok sevdiği çorbayı bile içmek istemiyor. Henüz dişlerimiz yok ondan mı kaynaklı acaba uykular zaten yerlerde hiç bahsetmiyorum 🤐
İştahsız bebeklere yemek tarifiniz varsa gönderin gelsin, hem başka annelere de fikir olur. 🌸🧡