1 hafta önce 1.5 yaşındaki kızım koltuktan düştü ve dirseği kırıldı. Ameliyat oldu. Kolu alçıda şu an. Çok zor Bi süreç. Daha önce başına gelen var mı ne kadar surede iyileşir. Ne zaman düzelir. Çok kotu durumdayım. Yavrumu gördükçe ağlıyorum. O da yerinde durmak istemiyor. Kolunu oynamaması lazım ama ayağa kalmak istiyor çocuk çok sıkıldi oturup yatmaktan.