gurbetcimami lohusalık bittikten hemen sonra nadiren de olsa adet kanaması görülebiliyor. Bu kanamanın adet kanaması olup olmadığına kanaat getirecek olan kişi yine sizsiniz. Hamilelikten önceki adet tarihlerinize denk geliyorsa, adet sancısı varsa, lekelenme şeklinde değil de gittikçe yoğunluğunu artırarak devam ediyorsa adet kanaması olarak değerlendirip namaz kılmayı bırakabilirsiniz. Bu söylediklerimin aksine bir durum söz konusu ise özür olarak değerlendirip her vakitte yeni bir abdest alarak namazlarınızı kılmanız gerekir. Adetin en az süresi hanefilerde üç gün, şafilerde bir gündür. Yani hanefiyseniz ve adet olduğunuzu düşünüp namaz kılmayı bıraktıktan sonra kanamanız üç günü geçmeden biterse bu kanamanızın özür kanaması olduğu anlaşılır ve kılmadığınız vakitlerin kazasını kılmanız icap eder. Bile bile kazaya bırakmış olmayacağınız için de günaha girmiş olmazsınız. Kısacası durumunuzu hassas bir şekilde kontrol edin ve kalbiniz hangisi için daha çok mutmain olacaksa ona göre hareket edin. Yine de dilerseniz yarın alo fetvayı arayıp bir de oradaki görevlilere sorun. Kadın hocalarla görüşme seçeneğiniz olduğu için çekinmeden sorunuzu sorabilirsiniz 😊🌺