Gece 4-5 saat kesintisiz uyuyan bebeğim hop birden 2 saatte bir kurulu gibi uyanmaya başladı. Şu an 5 aylık ve 1 aydır bu durumu yaşıyoruz. 2 saatte bir inleyerek uu ııı gibi sesler çıkararak uyanıyor daha doğrusu gözlerini açmıyor sadece ses çıkarıyor ve ellerini kollarını sallıyor. sanırım uyku geçişini yapamıyor ve beni uyutun demek istiyor. Ben de memeye alıyorum uyutuyorum. Ama artık hem onun hem benim için çok yorucu olmaya başladı bu durum. Uykusu bölünmesin diye ne yapabilirim? Yada bölündüğünde kendi kendine dalması için ne yapabilirim? Çünkü biliyorum bebeğim uykuya direnen uyumayan bir bebek değil çok şükür, emerek yada hafif salınarak uyutuyorum şu uyku geçişi onu zorluyor sadece.