esrazeynepakar 14 aylıkken yürüdü oğlum ayakta bile durmuyodu bırakın adım atmayı 12. Ayına kadar bişeylere tutunup kalkmıyordu bile hiç hevesi yoktu yürümeye 14 aylıkken bizimde teşvik etmemizle resmen zorla yürüttük önce ayakta durmaya ikna ettik ayakta bi süre tutuyordum dalınca yavaşca ellerimi çekiyordum ilk 5 sn sonra 10 20 derken ayakta durmaya başladı bunu ısrarla sürekli yaptım bi süre artık tam durunca karşısına sevdiği birini oturttum yahut biri sevdiği oyuncaklarını tuttu uzattı ama ulaşabileceği bi konuma değil onu almak için adım atmak zorunda kaldı öyle öyle adım attı o şekilde yürüdü ben annemin evindeydim o zaman çok kişiydik bi 1 hafta 10 gün sürekli yaptık nerdeyse tüm zamanımızı buna ayırdık yürüdü