Faymer ben 5 yaş düşünüyorum 😄. 3 yaş sanki bezi maması ek gıdası yeni rahat edeceğiniz bir yaş gibi. Ben hemen ardına tekrar bez mama kovalamak istemıyorum. Bir süre dinlenmek. Çocuğunun kendini ifade edebilmesi. Bana iş çıkarmaması gereken bir yaşta olması lazım. Tam kendinize geldiğiniz zamanda tekrar gaz sancısı, uykusuzluk, diş dönemi ayh daraldım.